What is ip address public ip local ip explain

Aoa dosto kaisy ho omeed ha app

Thek hogy

Ip adress hacking ka bilkul start question ha jaisy bachy school sb sy phly abc sekhyi jati ha tu chlo dekhty ha ip adress ko is pr 4 5 post ki tb ja kr app ko samj apye ga





Agr hum real life chal rhy ha tu hamari ek phchan ha jaisy ma wattoo
Yh meri phchan ha is trh agr ma internet pr koi web serve krrha hon tu meri ek phchan honi chye ha us ko ip address sy show kia jata ha


Local ip kya ha

Agr ma ghr ma hon tu mjhy 6 namon sy pokara jaty ha koi naam koi wattoo koi kuc koi kuch 
Isi trh agr hum ek network sy connect ha moktalif system sy  tu network humain different ips provide kry ga like diagram
Agr dekhna chty ha app ka ip adress kya ha app run ma ja kr cmd lekho enter then app command lagio ip config press enter

IPv4 Address    
192.168.1.4

Public 

Publicly mjhy ek naam sy pokara jata ha woh ha wattoo

Isi trh net pr hamra ek public ip adress hota jo hamri phchan hota agr is ko hide krdia jye tu lotti pa skdy ho

Public ip check krny k lye app google py lekho my ip 

39.45.174.125

Yh static bhe hoty ha or dynamic bhe woh isp 

Pr depend krta ha k konsa data 

Ha BSNL Network static data ha ip or baqi dynamic

Static change nh hota or dynamic change hota rhta ha
Next post ma inshAllah hostname range ip etc ko sekhen gy 





APNY DOSTON K SATH SHARE KRO HR HIK KO BTIO APP KI MHRBANI MRA MQSAD H HR EK BNDA SB KUCH KRNA KHUD SEKH JYE APP JUST AW WATTOO GOOGLE PR SEARCH KRNY KA KH DIA KRO BLOG TOP PY ML JYE GA JS KO HELP CHYE HOGI MA KRDON GA DYON MA YAD RAKHNA KOI PROBLEM AYE TU COMMNT KR KY PUCH LIA KRO ALLAH HAFIZ 🎎AW WATTOO🎎 ……….٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃ ̾)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ………..|”"”"”"”"”"”"”"”"”"‘ ””’”"”" “” |\^___ ………. | ..ૐ…Hippie-Bus..ૐ.. |||”|”"\___ ………..|___________________|||_|____ |) ………..!(@)’(@)”"” ”’”"**!(@)(@)***!(@) ”””””””””””””””””””” ””””””””’ ””””””””””””””””””

Comments

Saim Ali said…
Plz help me :-(
Unknown said…
ap ki web best the aj bhoot time bad searh ki hai but pahla jsa infor ab nhi data ap baki designing b pyari hai ab

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code