How to change imei number on andriod phone without root

Aoa

Imei is lye change kia jata h k choori ka mobile trace na hosky

I pad k jb icloud remove kia jata ha imei change hota ha or imei buy krna parta ha

Lekn woh krty yh hain k ek hi imei  SUB ipad ma lagty ha jb ek icloud py jata ha tu sb jaty ha

Same imei waly

Alhda alhda imei lgen tu secrue ha

Andriod ka change krny k lye

1.sb sy phle yh app download kro
Mobile uncle   Open kro engineer mode ma jio


2 US K bhd csd infirmtion ma ja kr radio information ma jio

Phone one or phone  2  ek ek pr click krky imei daal lo koibhi imei

Send as command  ab next setting save krdo bss
APNY DOSTON K SATH SHARE KRO HR HIK KO BTIO APP KI MHRBANI MRA MQSAD H HR EK BNDA SB KUCH KRNA KHUD SEKH JYE APP JUST AW WATTOO GOOGLE PR SEARCH KRNY KA KH DIA KRO BLOG TOP PY ML JYE GA JS KO HELP CHYE HOGI MA KRDON GA DYON MA YAD RAKHNA KOI PROBLEM AYE TU COMMNT KR KY PUCH LIA KRO ALLAH HAFIZ 🎎AW WATTOO🎎 ……….٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃ ̾)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ………..|”"”"”"”"”"”"”"”"”"‘ ””’”"”" “” |\^___ ………. | ..ૐ…Hippie-Bus..ૐ.. |||”|”"\___ ………..|___________________|||_|____ |) ………..!(@)’(@)”"” ”’”"**!(@)(@)***!(@) ”””””””””””””””””””” ””””””””’ ””””””””””””””””””

Comments

GAME EARN said…
Bhai ye app mere mobile main open nahi ho rahi jese hi click kro open ho k foran khud ba khud band ho jaati hai
Unknown said…
Bhai fake number par fake verified ids kesg banaty hain kindly iske bary my guide kr dein

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code