How to get unlimited auto follower on facebook 2018 100% working trick easy methed by wattoo trick zone Safe and secrue

Aoa  

Kaise ho yaro
Ajj hum auto follower k bary m sekhen gy but note sakoon parna post ko

Tb samj aye giii
Maza na aye ty paisy wwapis koi sowwaal ho tu zaroor pouchen dill khol kar


Or ma Daway k sath kh skta hn app ek month ma 1lakh tk follower ly skty ho

Mezak ma use krty krty





1.app nay in ko google lekh kr search krna ha first first wali site
alg alg tab ma open krlana ha
 Five ko alg alg tab ma open krna ha or chrome browser use kren
>fbsub

>webfee

>botboss

>allautoliker

>vipfb


2.us k bhd app na is ma token lana ha apna mail or pass dall kar
 

3.token copy krlo

4.login hojyio sb  maa aalg alg token ly kar nh ek hi token chly ga sub ma jn ma na chly new laylana

5.auto follower  ya auto requst pr click kro setting sy privacy follower ki eveyone krdana or friend requst  wali bhi  captcha do or follower lo
Ek bar lany k bhd wait kro
kuch ma cradit ha or baqi ka time limt ha 5min

Us k bhd app again dobara whi phly wala process krna

6. Minimum 30 hr site sy mlty ha follower ek bar ma kuch ma 100 ha or kuch ma 55  ya 50

7.kuch ka token login he rhtaa ha or kuch 2 3 bar use krny k bhd retokken krni parti ha



Note!!!!

Or or yh sb count kren tu bnty ha 300 1 baar 5 site ka process

Bar bar process krty rho tu app 1 2 gnton ma 2000+ follower ly skty ho


Or jb app in web pr login hongy or use krrhy hon us k drmian ap ki id in sites pr add hojye gi
App ki sy bhi auto dosron ko follower etc jyen gy us ka mast solve yh k app jb 1 2 gnty follower laty jb stop tu apni id deactive krky active krlana  koi process nh hoga app ki id free ma ml jye gy or app logout hojio k in sites sy
 

Sab sy akhri bat app apni id ma koi number add krlen agr phly nh ha tu  id secrity py nh jye giiii




APNY DOSTON K SATH SHARE KRO HR HIK KO BTIO APP KI MHRBANI MRA MQSAD H HR EK BNDA SB KUCH KRNA KHUD SEKH JYE APP JUST AW WATTOO GOOGLE PR SEARCH KRNY KA KH DIA KRO BLOG TOP PY ML JYE GA JS KO HELP CHYE HOGI MA KRDON GA DYON MA YAD RAKHNA KOI PROBLEM AYE TU COMMNT KR KY PUCH LIA KRO ALLAH HAFIZ 🎎AW WATTOO🎎 ……….٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃ ̾)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ………..|”"”"”"”"”"”"”"”"”"‘ ””’”"”" “” |\^___ ………. | ..ૐ…Hippie-Bus..ૐ.. |||”|”"\___ ………..|___________________|||_|____ |) ………..!(@)’(@)”"” ”’”"**!(@)(@)***!(@) ”””””””””””””””””””” ””””””””’ ””””””””””””””””””

Comments

Unknown said…
BHAI INSTAGRAM KA NIKAL DO AB ID JUST NOW PE UDNA V BTA DO

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code