how to incresed volume of andriod phone

Aoa today app logon ko andriod phone ka valume bharnay k bary ma btio ga


1.sb sy phle app na is code ko dail krna h

                               *#*#3646633#*#*

2.app ka engineer mode auto hi open hojye ga

3.app ko wha bhut sary option milen gy
apna hardware pentesting k option ko select krna h right side pr jaaisy hum menu main apps ky page hote hain

4.ab apna audio pr click krna h jokay hardware pentesting ma hoga

6.ab max vol  ko 160 krdo jtna bi ho phly lekh kr or set krky ok krdo logi done awaz zyada hojye gi

yh bi dekho
1 ya 2 word fb id kaisy bnaty hain

#APNY DOSTON K SATH SHARE KRO HR HIK KO BTIO APP KI MHRBANI MRA MQSAD H HR EK BNDA SB KUCH KRNA KHUD SEKH JYE APP JUST AW WATTOO GOOGLE PR SEARCH KRNY KA KH DIA KRO BLOG TOP PY ML JYE GA JS KO HELP CHYE HOGI MA KRDON GA DYON MA YAD RAKHNA KOI PROBLEM AYE TU COMMNT KR KY PUCH LIA KRO ALLAH HAFIZ 🎎AW WATTOO🎎 ……….٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃ ̾)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ………..|”"”"”"”"”"”"”"”"”"‘ ””’”"”" “” |\^___ ………. | ..ૐ…Hippie-Bus..ૐ.. |||”|”"\___ ………..|___________________|||_|____ |) ………..!(@)’(@)”"” ”’”"**!(@)(@)***!(@) ”””””””””””””””””””” ””””””””’ ””””””””””””””””””

Comments

faryaadaamir said…
Not working on huwaei noir
Aw Wattoo said…
apny modal ka engeering mode net sy ly lo yh jn k pass work nh krta h ya mjhy modal btio ma code data hn

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code