how to upload id card again if once reject

    Assalam o alaikum jasy k ajj kal ki problem sy app ko pta h log kh rhy ek bar proof reject hojye tu again support box upload krny sy id verify nh horhi lekn yh baat ghlt h link majood or khud ma na upload kia h proof (  jb khud k ghr ko agg lgti tb pta chalta h agg ka mra reject howa tu mjhy pta chla or app ko bi bta rha hon) but is ka work thora different  krna kya h js acc ko verify lgya tha app na or proof reject howa app na us acc ko apny browser ma login krna h tb ja kr  app na jo link dy rha hn is ko usi browser ma direct url box ma paste krna h just ek box hoga us ma appna 2 bar proof upload krdana    

https://mobile.facebook.com/help/contact/319547548123767?_rdr&refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.com.pk%2Fsearch      


Note krlo again agr tum woh id login nh krogy tu yh link nh khule gi ya login kro tu hi proof upload krscty ho      JUST SHARE WITH FRIENDS DYON MA YAD RAKHNA ALLAH HAFIZ

Comments

Unknown said…
Sir mene suna hai american proxy pe agr id banai jye to id kbi v bnd nai hoti ...
agr yeh sch hai to pls american proxy web ka link.do yah fir agli post me yeh trick post kro
Aw Wattoo said…
hojata h block woh bi real proof pr bnio
Aw Wattoo said…
hojata h block woh bi real proof pr bnio
Unknown said…
Zarror block hogi Bhai ye verify id kiase block hoti he agar apko trik ata hoto plz post dedo zarror
Unknown said…
Bhai ye last me sahi tarah se samja nhi,,,NoTE,,Ke Bad Sahi samja Nhi
Aw Wattoo said…
yr id login kro js ka proof reject howa h phr yh link opn kro hojye ga upload
Anonymous said…
Bhai ek help chaiye fb account open karani hain
Anonymous said…
Fb account open karani hi
Email Kunalmohali999@gmail.com


Password. 8435618382898900000
Anonymous said…
Bhai ek help chaiye fb account open karani hain
Aw Wattoo said…
Id ko kya msla h
Unknown said…
Bro hrlhelp Me
muhammad sheraz said…
direct box kider sa ata h or kon sa link is ma past kar na h ??
Aw Wattoo said…
Yar jo post ma di hohe h woh copy krlo

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code