How to active bot

jasy k ma phly bta chuka hn k bot site kaise active hoti h lekh kuch doston ko token nh ml rha us ka ahsaan tarika btion ga   just app na zara ghoor krna mri baat pr  1. id login kro browser ma ap na apny follower public py krdany h jo setting sy hon gy 2. us k bhd app na    yh site  Vist krni h          token site         yh py apny get token pr click krna h app ko token ml jye gaa phr app na woh copy krlana h 3.ab app na koi bi bot site kise coomnt ma dekh lo whi vist kro us k bhd woh us k empity box ma paste krdana phr save pr click krdana logi bot active hojye ga  JUST SHARE WITH FRIENDS DYON MA YAD RAKHNA ALLAH HAFIZ

Comments

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code