how to make jungli+colour id without vpn


  1. THORA DYAN SY READ KRNA SAMJ JIO GY INSSALLAH step1.ap ko jo link dy rha hon ap is pr click kren app ki spain proxy connect hojye gi  #note jb yh click krogy tu next app ko 3 box melen gy ek ma apna proxy spain lgani h 2nd ma app na fb ka url chose krna h phr next open site py click jasa k nechy ss ma dekhya gya hclick zara zoor sy 


  2. step2 logi app ki proxy connect hpgye ab app 2chizen ya 2trh ki id bna scty h colour+jungli. 

  3. step3. colour bnany k lye app ko ek symbol must chye woh brackts ma dy rha hon(⃣)    NOTE IS K USE KRNY KA TARIKA THORA SA MOKTALIF H AGR NAAM MERA ( BNIO GY TU NH APP ITNI OMEED H HAHAHA) LOGY NA TU ex:1st name : A⃣w⃣   2nd name : W⃣a⃣t⃣t⃣o⃣o     is trh thora ghoor kro gy tu pta chly ga k firs name k last word k end pr bi symbol paste krni or 2nd name k akhir ma symbol paste nh krni h logi yh bn jye ga colour 

  4. step4.jungli name bnany ki ek mksoos site h click kro zara pyer sy click maro yha pr app ko woh name milen gy jo chyo gy is ky top pr menu ka option h wha sy bht sari varity ml jye gi wha sy copy krky fb acc bna lo or agr stripted txt chose kro tu woh best h is k kuch name proxy +luanguge ki bniad pr hoty h kuch simple proxy sy hoty h kuch problem aye tu fb pr puch lana  dyon ma yad rakhna ALLAH HAFIZ


Comments

Nice and interesting blog you have shared with us. You really did a great job.
ExpressVPN China
HideMyAss Proxy
IPVanish Review
Overplay Tutorial
Aw Wattoo said…
thx friend keep visting share with friends
Anonymous said…
Yrr color name k liye wo yellow symbol copy he ni ho ra bracket 7 mai copy ho rahi... :(
Aw Wattoo said…
app ahsa kro sara copy krlo bracts bi us k bhd clibbord ma edit krky bracts side sy remove krdana
Aw Wattoo said…
app ahsa kro sara copy krlo bracts bi us k bhd clibbord ma edit krky bracts side sy remove krdana
Unknown said…
ђย๓ թђєг รץ кђคгคค๒ ђ๏ ɠคє
yeh kaise xpt hoga ni orah bhoooot try ki mainy awatto bahi
Unknown said…
ђย๓ թђєг รץ кђคгคค๒ ђ๏ ɠคє
yeh kaise xpt hoga ni orah bhoooot try ki mainy awatto bahi
Aw Wattoo said…
ђย๓'թђєг รץ-кђคгคค๒'ђ๏ ɠคє ahsy kro
Rahul said…
Colour to aa ni raha bhai
Aw Wattoo said…
lite main show nh hoty baqi hoty hain
Rameez said…
Mujhe apnay existed account ko colour krnaa hai kaisay hoo gaa

Popular posts from this blog

(only in 10min)How to make full blank name facebook account in 2018 100% working methed (blank everywhere lite browser or fb app full blank)

How to make working Fake id card for facebook verifcation /How to make proof for fb verifcation

fb magic code